Jorden Runt

Igår så åkte jag och mamma Jorden runt
fan haha:D
Vi åkte till Stinsen, Bromma blocks, coop consum,
täby, Ö&B, tensta, kista och mer kommer jag inte ihågxD
Jag köpte en halsduk från Gina Tricot en svart. Mamma ville
att jag skulle köpa en till färg typ grå eller vit :) ska göra det.
Sen så köpte jag fyra örhängen, armband och ett halsband som är
slips? Skitcool fan haha måste visa den nångång! måste ta kooort..
Jag köpte legwarmers från Gina Tricot för 79 kronor. Dem är svarta
och korta och har en rosett på sig:D blev kär i den hehe.
Sen så köpte jag mjukis och en klänning från New Yorker som jag ska ha
till min kusins förlovning!
Den kostade 320 kronor axlarna e det som gjorde klänningen snygg;)

Den ser ut så här men den hade en rosett på varje benkant.


Köpte en sån svart.. Borde jag köpa en vit eller en grå?..

Kommentarer

Skriv dina åsikter längre ner som du ser:

Ditt fula namn? DRIVER
Spara mig?

E-postadress (Hjärtat den kan bara ja se)

Har du blogg skriv i den isf:

Vad har du på hjärtat att säga

Trackback
RSS 2.0