kak-ass-tornet

Vi gick till Kaknästornet och Vasa museet!
Haha det var två fulla bussar med CHAJSESER
haha men dem e så snälla fan venne vrf alla Asian
people är snälla som mig :D (A)
Haha ska leka ängel me gloria fan vikken wannnabe
man kan va asså..
en tjej satte sig på fågelbajs HAHA hon använde metro
tidning för att torka sin röv HAHAHA asså omg vikken dag
det har varit fan vikket äventyr!
Jag och en kille får alltid problem me lärare i friskvården?
Särskilt av min mentor Micke? En tjej kastade nån äppelskrutt
och han trodde direkt att dt var jag o ba Bettool (kan inte ens uttala
mitt namn fucking dryga jävel) ta upp äppelskrutten man ba före första
HUR fan vetu att de va ja som kasta? före andra lär dig hur man uttalar mitt
namn din åsna? Ja bara till honom du säger ALLTID till mig? fucking rasist mot
Bettaanier? bara för att han inte kan betulska elr bettanska som mig...
JA SÖKTE PÅ HOT GUY I GOOGLE O GISSA VAD FÖR BILD SOM KOM FRAM?
HAHAHA

Kommentarer

Skriv dina åsikter längre ner som du ser:

Ditt fula namn? DRIVER
Spara mig?

E-postadress (Hjärtat den kan bara ja se)

Har du blogg skriv i den isf:

Vad har du på hjärtat att säga

Trackback
RSS 2.0