Moon Man

Idag så har jag och Linette gått på promenad
i två timmar eller mer:D
Vi kände oss vääldigt feta så vi bestämde oss för att
gå, det var chill som fan:D
Vi snackade typ om nåt o sen två killar sa samma sak som vi
sa och sedan så skrattade dem och kollade på oss?
Torra killar det finns..
Men Linette ska kanske shoppa imorgon och jag typ bestämde över
henne HAHA jag bara du ska köpa de o de o de sen hon bara JAA:D
Jag troddee att hon skulle dampa på mig haha^^
Sen så gick Linette hem till Yurda och hon skulle promenera med Yurda
o två tjejer till i två timmar jag bara fett synd asså haha:D
I <3 LAMBORGHINI!!!:D
Låter som en riktig kille I know






Den här bilden e skitcolo dolo:D

Kommentarer

Skriv dina åsikter längre ner som du ser:

Ditt fula namn? DRIVER
Spara mig?

E-postadress (Hjärtat den kan bara ja se)

Har du blogg skriv i den isf:

Vad har du på hjärtat att säga

Trackback
RSS 2.0