Grizzly björn!

Fan vad störande dagen har varitxD
På bild-Lektionen så tog alla mina nycklar och mobil..
Tur att jag har turkiska på mobilen så ingen fattar ett skit
och jag har kod oxå:) Jag har en jätterolig nyckelband som alla
tycker om, det är därför folk tar mina nycklar-.- Den är från Turkiet
och den kostade bara fem kronor och en kille bara ja vill ha den du får den
för 30 kronor jag bara stiick den är värdefull för mig haha no life ja vetxD

Jag och ett gäng kompisar^^


Linettes framtida man!

Här är en bild på Yurda när hon chillar me livet!

Vilken MACHO man han är assååå!

Kommentarer

Skriv dina åsikter längre ner som du ser:

Ditt fula namn? DRIVER
Spara mig?

E-postadress (Hjärtat den kan bara ja se)

Har du blogg skriv i den isf:

Vad har du på hjärtat att säga

Trackback
RSS 2.0