KISTA paj-tjockisar

Jaa som rubriken säger
vi tre åt två pajer och en glass!
Faan va mycket hahah:D
Men vi ångrade oss när vi köpte den
andra pajen från donkenxD
Men det fanns inte så fina saker:/
Men det skiter väl jag i.. just nu iallafall.
Jag kollade på FATMAGÜLÜN SUCU NE?
omg jag och mamma grääät
En tjej blev våldtagen av flera killar och hon kan
inte prata och hon var skitkär i en kille som inte
kommer vilja ha henne pga att hon blev våldtagen
(Namusunu kirletti)
ASSÅÅ fyfann:( Hennes brorsa e lite retard men han var
såå gullig han började gråta och smeka hennes hår och bara
allt kommer att gå över min ros och jag venne vad han sa:(

Det var allt hejdå


Kolla vad en trähand pekade mot oss häromdan??:O
Haha:D


Den där tröjan från BikBok var så fiiin tycker jag men priset var oxå
väldigt fint-.-

Kommentarer

Skriv dina åsikter längre ner som du ser:

Ditt fula namn? DRIVER
Spara mig?

E-postadress (Hjärtat den kan bara ja se)

Har du blogg skriv i den isf:

Vad har du på hjärtat att säga

Trackback
RSS 2.0